Praha, 2. dubna 2025 – Realitní síť REALITY PRORADOST, ve spolupráci se svými franšízanty, spustila v dubnu pilotní díl nové marketingové kampaně BUĎTE VIDĚT PRORADOST!. Ta je zaměřená na individuální marketingovou podporu jednotlivých realitních makléřů, kteří jsou franšízanty PRORADOSTI a mají zájem na reklamní podpoře svého realitního podnikání.
V rámci pilotního projektu byly ve vybraných městech instalovány reklamní nosiče, které prezentují služby konkrétních makléřek a makléřů působících pod značkou REALITY PRORADOST.
Cílem této outdoorové reklamní aktivity je výrazně zvýšit povědomí jak o konkrétních lidech, tak i o značce REALITY PRORADOST, která každému jednotlivému partnerovi poskytuje garanci kvality individuálních služeb pod globálním brandem RPR.
Makléřům, kteří se pilotního projektu zúčastnili, přispěla jejich franšízová síť polovinou nákladů na jejich individuální propagaci. Pilotní fáze CLV kampaně probíhá ve vybraných městech s cílem otestovat efektivitu tohoto typu podpory.
V souladu s hlavním mottem společnosti „Spojujeme nemovitosti s lidmi" by tato reklama měla ještě více přiblížit konkrétní makléře jejich potenciálním klientům, kteří hledají profesionální služby v oblasti prodeje a nákupu nemovitostí v lokalitě, kde daný makléř působí.
„Naši franšízoví partneři jsou základem naší sítě a jejich úspěch v realitní branži je i naším úspěchem, za který jsme rádi," uvedl Petr Čajan, jednatel společnosti REALITY PRORADOST. „Vnímáme je jako naše rovnocenné partnery a naším cílem je poskytovat jim maximální podporu pro jejich podnikání a růst, aby mohli co nejlépe naplňovat naši vizi a opravdu spojovat nemovitosti s lidmi v regionech, kde působí. Tento pilotní projekt CLV reklamy je jednou z cest, jak jim aktivně pomáháme být ještě více vidět. Věříme, že tato investice do jejich individuální prezentace, v kombinaci s naší globální podporou a unikátním franšízovým modelem založeným na férovosti a motivaci, přinese každému nejlepší výsledky, přesně v duchu byznysového modelu PRORADOSTI definovaném v heslu: Vaše realitní podnikání s naší profesionální podporou."
Partnerství je založeno na širší strategii podpory individuálního podnikání, která kombinuje centrální marketingové nástroje, know-how, softwarovou podporu a výhody franšízového konceptu, kdy makléři přebírají odpovědnost za své podnikání, z realizovaných obchodů neodvádí žádnou provizi, ale přesto se můžou spolehnout na podporu centrální silné značky.
O společnosti REALITY PRORADOST: REALITY PRORADOST je společnost s dlouholetou tradicí na českém realitním trhu. Jako první zde představila unikátní a transparentní koncept fungování, kdy si realitní makléři platí pouze měsíční paušál za realitní služby a ponechávají si celých 100% provize ze svých obchodů. Prostřednictvím této sítě působí REALITY PRORADOST po celé České republice a poskytují svým franšízantům komplexní podporu, školení a marketingové nástroje. Hlavní motto „Spojujeme nemovitosti s lidmi" přináší těm nejlepším realitním profesionálům i jejich klientům možnost budování dlouhodobých vztahů, individuální přístup i důraz na maximální kvalitu realitních služeb.